Magbild från v17


Kommentarer
Postat av: Mari

Härlig bild på din fina mage! Och så roligt att allt ser bra ut denna gång!

Jag kan delvis känna igen mig i din oro från min senaste graviditet, fast min oro rörde inte barnets hälsa utan min egen. Vilket i sig var nog jobbigt. Det jag kan säga är att bara man härdar ut och försöker se ljuset så är det LÄTT VÄRT MÖDAN när bebisen kikar ut! :D Det är en helt magisk upplevelse!



Passar även på att göra lite smygreklam för Julmarknaden på Billstagården lördag 26/11 kl 11-16. Där kommer jag stå å sälja lite barn/babykläder och delar av min vinst kommer jag att skänka till EB-föreningen! :)



/Mari

2011-11-16 @ 23:23:20
URL: http://neomasfrestelser.blogspot.com/
Postat av: Ullis

Tack Mari!



Jag hade gärna kommit på julmarknaden, men jobbar tyvärr. Jättekul att du stöttar EB-föreningen.... hemsk sjukdom!

2011-11-17 @ 09:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0