Gravid igen!

Hej igen!

Har tänkt ta tag i bloggandet nu i flera veckor, men det har inte gått så bra som ni ser.
Kan börja med att säga att jag är gravid igen :)
Vilket gick ganska fort efter förra graviditeten. Hann ha en mens emellan... så på första försöket gick det precis som vi ville, och som pappan säger "jag har bra kvalite" :)

Är i v 18+5 idag.
Hunnit med 4 ultraljud, som alla har sett bra ut. Men orolig har man varit ändå, och psykiskt jobbigt har det varit, och är fortfarande. Man ororar sig i princip hela tiden att det ska bli något fel. Alla säger åt en att njuta av graviditeten och sluta oroa sig, men hur lätt är det?
Dock har vi inte lyckats se något kön ännu då bebisen varit lite ovillig att visa upp sig, men ärligt talat så vet jag inte om jag vill veta könet. Ena stunden är man så nyfiken, medans nästa stund vill man spara den där nyfikenheten :)

Magen har börjat växa ordentligt, fast oftast känner jag mig ändå bara fet! Man ser ändå att det är en gravidmage, den har lite annan form än fläsket. :P

Mått bra hittills under hela graviditeten, inte spytt eller så. Men började känna av foglossningarna redan i v15. Fast dem står jag ut med, är inte så farligt än och jag klarar av att jobba.


Ska försöka bli bättre på uppdatera mig.
På måndag är det dags för nytt ultraljud igen, skönt att dem är så snäll och förstår ens oro.

Kommentarer
Postat av: maria

jag är så otroligt glad för din skull ullis !! all kärlek och lycka till dig ! <3

2011-11-20 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0