17+0

Jisses vad tiden går fort!
Om en vecka är det dags för ultraljud, ska bli så spännande!
Magen börjar växa nu, det syns faktiskt en liten kula mitt i allt fläsk. iaf när jag står halvnaken. :P
Otroligt, att snart har halva tiden gått, tycker det känns som förra veckan man fick beskedet liksom. Men dem säger väl det att andra halvan går inte lika fort??

I övrigt är jag fortfarande hemskt trött. Känner att jag inte har mycket energi till annat. Mår fortfarande lite illa vissa kvällar... men det står jag ut med. Sen är det ganska skönt att slippa pissa på nätterna, ett tag sprang jag på toa flera gånger per natt, så jag sover bättre, men har dessto svårare att somna. Lyckas aldrig hitta någon bra liggställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0